Sunday, January 11, 2009

gambar2 mase reunion kat restoran ali(martopo)-09.01.09

AWEKS CUN MELECUN


SUAMIKU & DANIEL
Thanks daniel coz luangkan masa dgn my husband...
MINAH2 GLAMOUR




Trima kasih bebanyak pada sume kengkawan yang hadir malam tu(09.01.09)....
aku tersangat happy malam 2 melihat you all yang makin hensem(perasan) dan jambu(jambu air or jambu batu???) i don't know...




EPISOD JEJAK KASIH




KELAS KLP 09(YANG TERKINI) TAPI KORANG TEKALAH SAPE PENGETUANYA...








AWAL2 JMPE...
CUBE KORANG TGOK DUA ORANG KAT DPAN NI CBUK BTUKAR-TUKAR KAD ....







14 comments:

  1. sama-sama sue itu pun x dapat luangkan lebih banyak masa beborak with yr hubby, rosli...anyway u memang pandai pilih husband pasal abg rosli u tu memang peramah dan gentlemen...jumpe lagi

    ReplyDelete
  2. Sue...ari tu Rasli ada ambil gambar sorang2 kan?? Upload lah kat sini...lepas tu bagilah komen setiap sorang tu...erm...baru gempak...

    ReplyDelete
  3. Danial: ur a good man n co-host
    Sue n Rosli: Tkasih kerna sudi hadir, panjang umur mudah rezeki n jumpa lagi

    ReplyDelete
  4. SEINGAT AKU SEMASA SEKOLAH BENDA YANG PALING CANGGIH MACHINE PHOTOSTAT AJE SELAIN KASUT ADIDAS ORI SIDANIAL DAN RAMBUT AMATUL...KKK

    ReplyDelete
  5. Korang lupe, sun glasses Ali Monitor pun canggih aper?

    ReplyDelete
  6. betul gak!..sekarang orang baru sibok nak pakai oversize shades mcm paris hilton ...ali ketua darjah kita dah lama pakai ek..

    ReplyDelete
  7. Sue, mekaseh lah dapat datang jumpa kami yang masih kontrol macho dan anggun. Tapikan, malam tu Sue betul-betul kenakan kami yang datang awal. Puas kitorang kutuk sue, ropernye dia ada duduk kat meja depan. Siap senyum-senyum lagi pandang kitorang. Siap ko sue.

    Ana oh ana, dimana anda berada? Sonyap jo. Cibuk ngan student UM ke?

    ReplyDelete
  8. Skrip gambar episod jejak kasih.

    Laily: "alah nak berpeluk-peluk pulak mak dara ni, nyampah aku."

    Amatul: "janganlah peluk aku kuat-kuat, nanti rosak rambut aku".

    Sue: "ooih, badan kau, berisi jugak ye".

    Danial (takde dlm gambar): "kalau aku kena peluk cam tu kan best, ini, sanusi yang peluk aku cam tu, hampeh".

    ReplyDelete
  9. Amatul ni maintain betul la. Pipi masih lagi kemerah-merahan dalam sinar lampu neon Ali Monitor ;)

    Tabik spring kat Amatul!

    ReplyDelete
  10. MAIL CUTE AKU SAJE NK SURPRISE KORANG TP AKU TAK TAHAN NAK GELAK TGK MASING2 KACAUBILAU..SORI SEMUA..BARULA FUN.KUSH SAMPAI HTI KAU BLUR KAT AKU SBB AKU MASIH MENGINGATIMU,SAPELA AKU UTK KAU KENANG..CEH.CEH

    ReplyDelete
  11. Sori la Sue sbb kat KLP tu ramai yg jambu-mambu sampai rambang mata dbuatnyer. Nanti bila kita jumpe nanti kita story sampai pagi nak? (tu pun kalau Home Minister bagi permit. rasa2nyer tak kut ;))

    ReplyDelete
  12. Sue...Gambar kita bertiga, mengingatkan kenangan kita bergambar bertiga kat asrama dulu...tak silap aku kau ada simpan gambartu dan tunjukkan aku malam kita jumpa ari tu...

    Sue...kau masukkanlah gambar2 lama kita kat sini. Harap kawan2 lain pun boleh masukkan gambar2 lama kat ruangan ni...mesti tergelak tengok muka kita masa muda2 dulu kan....

    ReplyDelete
  13. Jom la jadikan ini satu projek kecik antara geng2 sume. Gambar2 lama patut dijadikan kenangan dan dikongsi bersama. Kalau jumpe gambar2 tu kita boleh scan and upload.

    Gambar2 lama aku banyak kat Gombak, rumah orang tua aku. Belakang rumah aku plak rumah orang tua Amatul. Senang2 nanti aku jenguk kalau2 'pipi melah' ade di situ ;)

    ReplyDelete
  14. alah mak aji aku rasa xpayahlah masuk gambar masa muda nati ramai plak xsedar diri sbb dulu cute-mute tp la ni dah liat-liut..kush,byk sunguh komen hang idea hang mencurah2 ya..kalut sungguh..apa2 pn aku nk ucap t.kasih kat hampa sema sbb sudi jmpa aku hari tu,mmg aku tak sangka dpt jumpa hangpa balik no..terharu rasa nak teriyak ja..aku harap lepeh ni siratulrahim kita brpnjangan..jgnla dok kalut2 sbb kita bukan muda lagi ntah esok-lusa sape yg hai2 gud bye dulu tak taauu.buat wayangsari mai balik jgn dok jauh2 kita ni kelahi adik beradik..air dicincang takkan putus no..buang yg keroh yg jernih campak mai.penat aku jumpa hangpa tak abih lagi dah jadi mcmni..klu org lain tau malu ehh..(dari hati yg ikhlas bukan dailog atau lakunan semata-mata)

    ReplyDelete

You are free to comment here...