Wednesday, January 14, 2009

Cara lecturer


Macam ni ke cara lecturer letak tangan atas meja.

15 comments:

  1. Ello-ello Mak Aji please pujuk that fella sebelah u, suruh dia pujuk itu Cinemasari to tune in into this blog. Tell Pak Wan to tell Cinemasari this very small matter. Afterall Mak Aji ada lebih kenal ini Pak Wan cos sama-sama di NST dolu-dolu. Hai banyak susahlah budak-budak sekarang........I still want to know sape dapat soalan bocor........KKK

    ReplyDelete
  2. Ade ke cara lain Mail? Tapi gaya ni memang gaya orang belajar tinggi. Pandangan tajam menusuk kalbu. Kalau tengah buat presentation sure terkucil!

    Ape2 pun aku memang respect, tabik spring lagi.

    ReplyDelete
  3. Mak Aji cuba-cubalah pojok si Pak Wan untuk memujuk si Cinemasari tu kembali. Takkan dah jatuh talak kot...KKK

    ReplyDelete
  4. Nantilah aku cuba pujuk dia. Aku ingat nak bawa bincang kes merajuk dia ni kat Masjid Negeri Shah Alam. kat situ lebih tenang... Kawan2 aku Pak2 Aji ramai kat situ mungkin boleh bagi taskirah kat Wayangsari ....apa2 pun korang jangan susah ati...ditanggung beres ye....

    ReplyDelete
  5. NYANYI-NYANYI CENANG HATI, CUKUP BULAN DAPAT GAJI, NAMA SEDAP DI PANGGIL HARYATI, CAPA YANG PANGGIL MAK AJI.......JAWAB FROM Upin & Ipin

    ReplyDelete
  6. Nama Hariyati dipanggil Mak Aji
    Itulah gelaran sejak sekolah
    Orangnya baik, budi bahasa terpuji
    Tapi bila bercakap tak mau kalah

    (betul ker pantun ni kush?)

    ReplyDelete
  7. Orang pergi Mekah buat Haji
    Bawak isteri pun buat Haji
    Yang lelaki dipanggil Haji
    Yang isteri dia dipanggil Mak Aji

    [Sori kurang pandai buat pantun tapi nak pantun jugak]...Doraemon

    ReplyDelete
  8. Pergi Mekah buat Haji
    Sampai Mekah jumpa Mak Aji
    Main Dam susah nak Haji
    Pergi Mekah dapat Haji

    (lagi kelakar pantun ni)

    ReplyDelete
  9. Kush,

    Pantun kau memang kelakor, aku dah abis ide tak dapat balas. Kush, bekas pekerja NST memang duduk tangan gelung kat atas ke? Memang klon macam ni yeh, aku nak tanya Rose, dia pun sama ke?...Doraemon

    ReplyDelete
  10. Mungkin la kut sbb aku pun camtu gak tapi kad-dang kad-dang, sbb aku pun graduan NST!

    ReplyDelete
  11. COBA BAYANGKAN KALAU JARI HANTU DAN JARI MANIS DIA TAK ADA Upin&Ipin RASA DIA TAK BUAT TANGAN MACAM TU........Upin&Ipin

    ReplyDelete
  12. Haiya...gua manyak suka pantun. Gua kasi satu pantun aaa.
    Lua tiga kucing belali
    Mana sama itu kucing melah
    Lua tiga gua boleh cali
    Mana sama itu pipi melah

    Kah kah kah .... manyak selonok ooo..

    ReplyDelete
  13. Wah Apek, lu manyak selonok ah. Tu nyonya ala lumah? Manyak belani tulit selupa olang gatai. Olang itu mau telai, olang ini mau telai. Itu pipi melah pun mau telai. Lu ala manyak tenaga mau telai?

    ReplyDelete
  14. ANAK KELING ANAK BENGALI, HOI UNCLE CINO LU MANA MALI from Upin&Ipin

    ReplyDelete
  15. Haiya kooooshh, wa telai ongli. Talak telai talak lapat. Wa bini ala sana Hong Kong. Aiya..kooooshh, lu ala tau itu lose ka. Wa ala lengok itu nama ala tulis nama gua ooo. Kasi tau sama gua lah, itu amoi ala leng ka. Lu tolong sama gua lah. Nanti itu cina puya laya busat, wa kasi angpau.

    Lu manyak baik lah. Gua kasi satu lahsia. Lu minum itu ginseng dengan itu biji gigo, aiyaa kaa ni naa, talak bole tahan oooo.

    Gua pigi dulu aaa. Mau pigi makan itu cau kue tiau, belakang lex sinima.

    ReplyDelete

You are free to comment here...