Tuesday, January 13, 2009


AMATUL..GLAMOUREST..SEPANJANG ZAMAN...

11 comments:

  1. Komen aku seperti sebelumnyer. Sila lihat posting sebelum ini. Sekian. Harap maklum!

    ReplyDelete
  2. Mail, aper kata kita tubuhkan "Amatul Fan Club". Penaung - Lanun, Setiausaha - Mail, Bendahari - Ali Monitor. Kengkawan lain - ahli seumur hidup.

    ReplyDelete
  3. ... dan kush, Pengerusi. Takkan lupa kot. Pakwan apa title dia.

    ReplyDelete
  4. Kush..bile part Am tuh..all out..he he




    dr:
    teka teki

    ReplyDelete
  5. Aku sbg ahli kehormat sudahla. Penerusi cikgu Latip la. Pakwan kita cadangkan sbg ahli kehormat. Amacam Pakwan boleh?

    ReplyDelete
  6. Jangan tubuh Amatul's fan club tanpa izin dari orang yang selalu menyebut-nyebut namanya dalam kelas. Jangan bagi dia turun. Dia dah lama betapa.
    Asyik membaca dan menatap gambar-gambar korang aje..... tak tahan rasanya. Semua ini genjala siapa ha...sehingga segala kenangan mengusik jiwa.
    Sesuailah dengan usia kita. Selagi kita mesih dapat menikmati hidup..... kita dikira masih mantain...
    Sekali lagi.....
    AMATULLLLL...( Membelah kesunyia kelas )

    ReplyDelete
  7. Teringat aku masa skolah rendah dulu. Aku, Kushairi, Iskandar, Azri dan Amatul sama-sama belajar kat SK Gombak. Masa tu Amatul dah terserlah keanggunannya tapi comot skit. Kush, Iskandar, Azri & Amatul geng taman perwira. Sama-sama main masak-masak bawah pokok ceri depan rumah Amatul. Tu yang comot skit.

    Aku duk gombak gak tapi tempat lain.

    Mail
    ... takanang dek kampuang.

    ReplyDelete
  8. Buboh saje la.....




    dr teka teki..

    ReplyDelete
  9. Masa skolah rendah tu Amatul prefect sama dgn Iskandar. Comot ker dia? Aku nampak dia kemas aje. Pakai kemeja putih lengan panjang, skirt biru, siap pakai tie lagi ;)

    ReplyDelete
  10. Mail, ko masih ingat lagi Ismail Yeop, budak Perak? Tinggal block sebelah aku kat Tmn Perwira. Kat mane dia skrg ni agaknyer?

    ReplyDelete
  11. Kush, ingat lagi aku kat budak tu. Ada lagi ke tidak, tak tau aku.

    Amatul ni masa skolah rendah lagi dah jadi pujaan. Aku je yang ketingalan. Bukan comot ape, comot budak-budak skolah rendah. Takde rambut merah.

    Bila sekolah menengah, jantan semuanya. Takde dah amatul.

    ReplyDelete

You are free to comment here...