Thursday, February 4, 2010

Breakfast with Wayangsari

Two little birds were lucky to have breakfast with wayangsari this morning. Bukan senang wayangsari nak luangkan masa dia layan orang, tambah tambah lagi ketika nie wayangsari sibuk dengan tugasan rasmi. tapi sebab dua omak budak nie nak sangat bersarapan pagi dengan wayangsari..maka wayangsari pun akurlah..maklumlah. Apa yang menarik pada sesi "Sarapan bersama Wayangsari" tadi ialah suara-suara dan nada-nada penyesalan yang dizahirkan kedua wanita tadi kerana tidak mengenali wayangsari secara lebih akrab dolu... ( what can I say its their loss!) Sekarang sume nye dah terlambat (bak kata malek redzuan lah) ... I've moved on. Then suddenly tweet, tweet, tweet, a little yellow bird then came and whispered into my ears that the two ladies actually had to cancel their morning exercise simply because they didn't want to miss the chance to sit with wayangsari. Kesian bila wayangsari dengar duo duo mereko cubo nak tanyo apo rahsio wayangsari maintain awet mudo...dorang heran mcmana rambut wayangsari masih lobat dan hitam; pinggang maintain 31 dan mata torang bondorang. Lalu wayangsari pun cakap (sambil menyantap roti tolor dan nescafe tarek) yang "hati mau baik beb", banyakkan solat dan berdoa, insyaAllah sume ok. btw yang dua ibunda tadi makan tose rawa (?) dengan teh tarek ( den tengok sodap gak..tapi sebab nak maintain pinggang 31, den santap dengan mato ajolah)...dua dua omak kepada enam orang anak tadi pun citer pasal mcmana dorang berjanji...oops citer dah abis...lain kali sambung...

8 comments:

  1. Ni apa kes. Lu apahal Mat, apasal lu mau citer ni semua. Lu citer cam lu hero KapLamYaNga. Gua tak paham tapi gua no hal.

    Gua no hal sebab itu pompuan mesti gedebek dan gedebuk dan (sue kuantan tambah) gedebak. Lu orang jangan marah. Itu yang gua baca dan itu yang gua paham. Kalau tak apasal lu orang exercise pagi dan mintak rahsia maintain 31.

    Gua banyak kesian kat pompuan 2 orang tu. Allo madam, "what can I say its _ _ _ _ loss!" Kesian, kesian.....

    ReplyDelete
  2. Hi Mat Kepoh... Apa pasal Wayangsari nak jadi hero KapLamYaNga? Nak gantikan Shah Rukh Khan ke?

    ReplyDelete
  3. Tapi Kepoh, apa2 pun kedua2 kawan kita walau pun gedebek, gedebuk...pinggang mereka tetap saiz 27, kecik pada wayangsari...gua dah ukur sendiri lu percaya la...

    Yg gedebak tu 'side skirt', 'bumper' n 'spoiler'...tu no hal boleh baiki, mandi wap lulur je, kempisssss la...

    ReplyDelete
  4. Danial, masa bila ko ukur pinggang diorang tu. Ko tak ajak aku punnnnng.

    Mat Kepoh, baik lu mintak maaf kat orang pompuan. Ko tau tak, diorang tu tunggu masa je nak belasah ko. Aku dengar diorang tengah hot jejaki siapa yg bernama mat kepoh.

    Lain kali mulut tu jaga skit, tapi kadang2 tu aku stuju jugak dengan ko.

    ReplyDelete
  5. Mcm mana nak ajak ko Mail, tugasan ni ko bagi kat aku...ko kata yg pinggang 27 ke bawah ko handle...tak ingat ke?

    ReplyDelete
  6. Ok la nak tido ni...pinggang aku nak diukur!

    ReplyDelete
  7. Helo2... Danial & Mail, saya rasa awak berdua ni kena tukar kerjayalah. Elok jadi taylor sebab suka ukur pinggang orang. Memang amatlah sesuai!

    ReplyDelete
  8. Yes Sun tu keje yg i buat part time...ukur mengukur ni dah jadi kesukaan saya...

    U nak diukur pinggang ke tak? Kalau bawah 27 Mail punya tugasan...

    ReplyDelete

You are free to comment here...