Saturday, February 6, 2010

Best Friends Forever ( Rakan Sebaya, Rakan Seperjuangan)










11 comments:

  1. Nab...sorrylah dengar berita you terbuang.... pada malam tu....bersabar je la tentu ada hikmah

    ReplyDelete
  2. You rasa tangan baju merah ngan tangan baju brown tu berpegangan tak kat belakang mereka.

    ReplyDelete
  3. ehem...ehem...Anna Al-Friday you jangan me-naughty..malam tu mereka kata ..."Dia kekasihku awal dan best friend forever"

    ReplyDelete
  4. wayangsari rasa tangan yg baru brown ngan baju merah tu tak inter-twine...they say a picture paints a thousand words...those who said it forgot to add that pictures can be deceiving...they play tricks on the eyes...anna al friday faham kot tapi cuma membuat satu provokasi! fuh nasib baik wayangsari faham dan tak melatah

    ReplyDelete
  5. well wayangsari u memang betul . A picture do paints a thousand words and sometime it really do tricks on to the eyes of the beholder. Anyway memang pun tgn sibaju brown dan sibaju merah tu tidak berinter-twine pun malam tu.

    ReplyDelete
  6. Gua stuju dengan lu orang. Gua pun rasa tangan mengengam erat. Bukan dia sorang yang buat camtu. Lu tengok mamat baju hijau, satu tangan dalam kocek, satu tangan gua tak tau lah dia buat apa.

    ReplyDelete
  7. eh!aku rasa mcam ada keserasian lak gambar aku ngan khairuddin ni.1-kulit seakan2 sama.2-datang dari arah yg sama 'utara'.khairudin bila hang free meh pekena teh tarik.

    ReplyDelete
  8. Din, ko dengaq tu. Hang pakai minyak apa? Aku ingat sebab misai hang tu.

    Gambar danial dengan khairuddin pun ada keserasian.......

    ReplyDelete
  9. Dah tentu serasi Mail...Din, Leftenan Kolonel dan aku Drum Major...bunyinye sama2 pangkat dlm askar...

    Apa2 pun tangan aku ngan Din tetap di atas meja, tak de berpegangan!

    Sebut pasal askar, di mana kawan kita Soldadu Kerbau? dah lama tak komen.

    ReplyDelete
  10. hei! hei! hei! siapa sebut nama wa...hmmm jangan gusar wa masih ada...cuma wa la nie kurang campurtangan...nampaknya semua masih dalam kawalan...tak ada yang melampaui batasan norma kebiasaan...

    ReplyDelete
  11. Yes hello soldadu, lu masih ada lagi ok la...masuk la komen jgn diam2 saja...

    Tapi wa heran lu punya cakap semua cina punya style mcm Mat Kepoh...lu ngan m kepoh satu sekolah ka, puay chai ka?

    Apa2 pun silamat tahun balu cina...kong si kong si kong si ni yah!

    ReplyDelete

You are free to comment here...