Tuesday, January 12, 2010

tegak, layu, botak...macam-macam ada!

10 comments:

  1. Kha kha kah..... macam-macam rupa ada. Gua rasa gua penah tengok gambar-gambar ni. Kalau gua tak silap masa gua ronda-ronda kat jalan bandar. Gua ternampak banyak gambar-gambar camni kat satu dinding tu.

    Apasal gambar Pak Wan gambar terbaru. Mana gambar masa skolah dulu. Pak Wan ni geng bas skolah mana? Gambar baru ke, gambar lama, gua no hal.

    ReplyDelete
  2. Saya tak pernah nampak Pak Wan yg terkini. Tapi dari gambar yg disiarkan nampaknya Pak Wan ni ada rupa Ismail Kijo (MPAJ) lah.

    Siapa nama mamat yg berada diantara Rosman Malik dan Mazlan (Rod) tu ya? Siapa pula yg berada disebelah atas Rahman (lanun)?

    ReplyDelete
  3. Wayangsari...mana gambar-gambar minah klp????Tak aci laa. Tapi gambar-gambar macak yang lain mana? Kalau xda dlm geng bas skolah ini, gambar yg baru pun kira ok gak.Tlg la letak nama skali...

    ReplyDelete
  4. Baris teratas dari kiri: Azri, Danial, Badrul, Shahrudin & Hazizan
    Baris 2: Iskandar, Kamaruzaman, Khairul, Kushairi & Rahman A
    Baris 3: Tg Rosman, Ismail, Rosman, Mira & Mazlan
    Baris 4: Zawazi, Shimi, Hamdan, Rahman B & Saidi
    Baris 5: Tak kenal (mungkin dropout muka nampak tua), Zulkifli, Shalbi, Sanusi & Roslan

    Kalau tagging salah tolong betul

    ReplyDelete
  5. Tima kasih Dan...Mak aji, kata nak kumpul gambar-gambar Minah klp..dah ada ke? Masa mlm red carpet nanti ada slide show ke Izan? Klu ada blh interframe member2 kita.Contohnya gambar2 camni.

    ReplyDelete
  6. Ana...Minah2 KLP tengah cari gambar paling cun diaorang...tapi entah kemana diorang sorok tak jumpa2 sampai hari ni. Tu pasal..tak dapat2 nak kumpul gambar2 tu. Memang best kalau dapat kumpul macam gambar2 mamat kat atas tu...kita cuba ikhtiarlah ye...

    ReplyDelete
  7. Hi Ladies.. Ko org xnk cari ke gmbr mattegak...
    Aku gelak sesorg ni tgk gmbr mamat2 KLP... Izan ko teka lah dlm ramai2 tu mana satu mattegak.. Boyfriend ko xkn ko dh lupe kot..

    Su.. Ko cari lah karl dlm gmbr tu.. jejak kasih ko gagalkn mengesan karl kn???????????

    ReplyDelete
  8. Hi Mattegak.....rasa2nya lah awak ni yang sebelah Roslan tu! . Sori ya kalau salah!

    ReplyDelete
  9. Zan ko malu2 la plk nk ngaku... bkn ke aku mattegak yg ko kecewakan dulu.. sampai hati ko zan... huhu

    ReplyDelete
  10. Pembetulan: Baris teratas Darul bukan Badrul
    Baris 5: Ridzwan (foto terkini)

    Wayangsari kenapa foto Ridzwan tak pakai yg zaman 80/81? I ada byk collection...gambar masa tu memang nampak dia macho ngan rambut yg mengurai and vibrant!

    Anyway tq for yr effort kerana dpt juga kita satukan foto2 ni semua, c u there.

    ReplyDelete

You are free to comment here...