Thursday, January 14, 2010










7 comments:

  1. hai macammana 2 kumbang terlepas dlm gambar nik haruan dan amir hamzah atau ada 2...alam,tlg perjelas bukan apa tak acilah

    ReplyDelete
  2. terharu tengok gambar2 lama.tapi apasal si ros tu nampak macam dah tua.bkan macam 28 thn dulu.ini tak aci.gambar baru.gambar lama satupun tak da.aku punya sampai 2.tak aci.tak aci

    ReplyDelete
  3. Enabbbbbb...akhirnyer bersuara gak ko kat sini ekkk...welcome, welcome...tu la kan, wayang sari ni nak kena ngan aku, aku sorang jer yang tua kat situ, tak ci betul...gambar ko bukan 2 tapi 3 gitu..aku nak gakkkk !!!!

    ReplyDelete
  4. weh...tak ci betul ni....mana gambar Ana.

    ReplyDelete
  5. Di sahkan itu gambar saya, Amir Hamdzah Bin Othman.

    ReplyDelete

You are free to comment here...