Thursday, January 14, 2010



5 comments:

  1. tengah meeting kelab tupperwere ke?atau kutip toll.anak tak terkejut tengok gambar mak mak mereka.

    ReplyDelete
  2. Azri.... anak2 tak terkejut sebab Mak2 mereka comel-comel belaka!

    ReplyDelete
  3. Kha kha kha kah..... gua dah tergelak kuat dah ni. Kha kha kha kah....skali lagi gua gelak. Sakit perut gua. Anak2 bukan je terkejut tapi heran jugak, macamana mak2 diorang boleh jadi camni.

    Comel tu, kira boleh lah tapi masa tu diorang ni belum kenal make-up lagi. Tak kenal ke, tak pandai ke, entah lah gua pun tak tau. Yang gua tau, gua no hal.

    ReplyDelete
  4. Woit, apa dah jadi ni. Apasal tetiba je ada benda yang ilang. Abis gua punya komen yang baik punya. Gua tak paham lah tapi gua no hal.

    Gua komen tentang pompuan2 ni lagi lah. Ni bukan tangga kejayaan tapi tangga keyakinan sebab kat wisma yakin.

    Gua mau tanya Enab. Gua suka lu punya remos lah, boleh gua pinjam untuk TGG.

    ReplyDelete
  5. Hi Mat Kepoh....Kha..Kha...Kha..ambil balik lu punya ketawalah!..KENAPA NAK PINJAM NAB PUNYA REMOS? sendiri punya remos mana?

    ReplyDelete

You are free to comment here...