Wednesday, December 30, 2009

Red Carpet Nite - Glamour

Dari bilik perisek, ada berita yang mengembirakan. Sambutan kali ni sangat baik. Dari senarai list, 46 dari 60 orang telah confirm nak datang. Setakat ni cuma 2 orang je yang bagi tau tak dapat join sebab diorang ni ada seminar kat Genting Highland. Yang lain-lain tu pulak, tak dapat bagi keputusan lagi. Mungkin mereka ni berbelah bagi agaknya atau ada perkara lain yang perlu diuruskan dulu. Apa-apa pun kita sangat lah berharap supaya mereka ni dapat bersama-sama kita pada malam tersebut. Kalau semua dapat datang, amboi.....gamatlah hotel tu.

Dengar khabar, beberapa orang member yang belum kita jumpa lagi akan turut serta. Mereka dah confirm dan dah bayar pun untuk TGG kali ni. Dengar khabar lagi, mereka ni excited sangat nak jumpa dengan kawan-kawan lama. Wah, wah, wah..... ini dah kira best. Tak dapat ku bayangkan macamana nanti bila mata bertentang mata. Mesti berpelukan sakan. Tapikan, jangan berpeluk dengan yang berlainan jenis, tak boleh nanti Izan marah.

Yang belum confirm tu, cepat-cepat lah confirm. Kalau ada masalah, call Izan (017-2551190)atau Ismail (012-2958985). Tahulah mereka camana nak settlekan agar kita dapat bersama-sama berkumpul pada malam tersebut.

Yang dah buat bayaran, tolong sms atau email atau call Izan atau Ismail. Kalau tak, kitorang tak tahu siapa yang dah bayar dan siapa yang belum bayar dan tolong simpan slip bank-in untuk pengesahan.

39 comments:

  1. tak berapa ingat tak apa.. jgn tak ingat langsung sudah.org dia pemalu dan pendiam,tanya lanun dia cam.ada dijohor dan ada date dgn Yong malam ini.(dgn familynya juga dah).kalau tiada hal menghalang kita jumpa disana.....

    ReplyDelete
  2. Alahai nak berdangdut pulak. Minah ni bukan tak nak nyanyi lagu inul, tapi bila minah nyanyi karang, abis semua bergoyang. Kalau minah gelek gerudi nanti, tak tido malam lah mamat2 klp tu.

    Apa kata kita suruh mamat2 klp yang sedap2 badan tu bergelek dangdut. Orang macam Omar, Danial, Iskandar dan Din G tu gelek dangdut. Haaaa.......baru lah gempak. Hi hi hi.....camanalah rupanya yerrrr.

    ReplyDelete
  3. IZAN,kalau kenal tu ok dan tk.tentang rose tu siapa tak kenal cuma ada 2 atau lebih nama rosekan hanya kami nak kenal mereka dtg kelas bersama siapa je...?macam saya selalu dtg dgn iskandar dan kush(kawan setaman digombakkan termasuk siblonde tu),anum,rose dan nama tak ingat dan zaidi bersama maznah...betul,betul...betul,bye 4 now.

    ReplyDelete
  4. Macam kajol???? Kha kha kha kahhhh, siape macam kajol tu.

    Memang susah nak recall2 ni. Dulu slim melim, skarang gedebek gedebuk. Dulu comot, skarang bertempek mekap. Dulu malu2, segan konon, skarang ni tak boleh salah skit, belasah je.

    Tapi berubah macam mana pun lu orang, gua tetap suka lu orang, gua sayang sama lu orang. Gedebek ke, gedebuk ke, gua no hal.

    ReplyDelete
  5. Salam semua,

    Kalau belum terlambat.. SELAMAT TAHUN BARU semua ..SEMOGA tahun ini adalah tahun yg terbaik dan indah untuk kita semua. Semoga kita diberi kesihatan yg baik dan dilimpahkan rahmat dan hidayah dari yg maha kuasa. Amin.

    Izan.... Saya masih ingat Azri ni. Memang betullah dia pendiam tapi suka senyum. Selalu nampak dia bersama Kush & Iskandar masa dolu2 tu tapi tak pernah bertegur sapa. Azri datang ke masa TGG nanti?

    ReplyDelete
  6. Hello Sohana Azyze, bila nak masuk blog. Jangan lah dok tepi pintu saja. Mai lah.. Kami nampak awak dah ada disitu, jadi jemput2lah masuk blog.

    ReplyDelete
  7. Yes Izan, yang penting ramai kawan. Gua memang ramai kawan. Hugh Hefner, Tiger Woods, Zarkowsky, Chua Soi Lek dan yg lain2 tu semua kawan gua.

    Gua ingat masa skolah dulu. Ada geng2. Ada geng gombak, ada geng sg besi, ada geng lembah keramat, geng tmn bunga raya dan banyak lagi lah. Diorang ni macam geng bas skolah, pegi dan balik naik bas sama2. Gua takde geng tapi tak lah tertonggeng. Gua no hal.

    ReplyDelete
  8. Izan.....Betul tu kita macam adik beradik, lain Mak lain Bapa, dan sebab itu jugalah masing2 punyai gelagat yg berbeza dan adakalanya tersangatlah pelik.. tapi tak ape janji jgn ambil hati sangat ya!

    Mat Kepoh..... Izan kata, Rose macam Kajol. Lu pula ada rupa siapa? Kalau rupa macam Brad Pit... gua lah peminat nombor 1, tapi kalau rupa Shah Ruk Khan....mmm...mmm.. TAK MINAT LANGSUNG!

    ReplyDelete
  9. Sun...aku minat Shah Rukh Khan walau ape pun korang nak kata...hehe
    Mat Kepoh...ko memang nak kena belasah, bukan ko ker yang tergila-gilakan aku dolu , kuang, kuang ,kuang.
    Azri...tersangat la ingat and kita orang (aku, enab, anum and zie) sukaaaa sangat kacau dia sebab pemalu norr...paling kuat dia senyum melerettt...rindu azri!!!!
    Izan...sekarang bukan lagi kajol tapi kojol...haha, aku boring arrr tak sempat nak kuruskan badan nie sebab nak jumpa azri..

    ReplyDelete
  10. kawan2 dalam blog menaikkan semangat dan keinginan untuk hadir tanpa gagal dimalam perjumpaan nanti tetapi bgi yang makan gaji ini kena look and see.. tapi jangan risau urusan kesana dalam tindakan.sejuk hati bila ada yang kenal dan jumpa.jgn susah susah kita semula dah L dan XL dan yang bernasib baik XXL janji senang hati sudah...betul betul,betul.

    ReplyDelete
  11. Kuang, kuang, kuang...... Rose, gua bukan tergila-gila tapi gua memang gila. Gua buat kerja gila. Orang tak buat tapi gua buat. Kajol ke, kojol ke, gua no hal.

    Sun, muka gua bukan macam brad pit. Gua tak hensem walaupun orang kata gua hensem. Tu yang gua malas nak citer.

    Azri, lu sejuk hati bila ada member yang ingat lu. Itu baru ada orang ingat sama lu. Bila jumpa nanti, gua gerenti meleleh lu punya air liur. Dalam hati lu akan kata "apasal aku tak ngorat dia" atau "nasib baik aku tak ngorat dia".

    Nanti dekat flamingo, gua ingat gua nak pakai style elvis presley.

    ReplyDelete
  12. Rose...kalau senyum Azri meleret tandanya dia kaya dengan senyuman. Macam Danial... yg kaya dgn kawan2 KLP!

    Mat Kepoh... Hansem atau tidak, itu bukan masalah. Yg gua risau ni apalah agaknya rupa lu bila pakai gaya Elvis nanti.

    ReplyDelete
  13. Hey ladies, pakaian kena glamour dan berliplap-liplap dan berambu-ramba dan berepol-repol, baru lah lu orang ada class. Tapi lu pakailah apa pun, lu tetap lu jugak. Gua no hal asalkan baju tu tutup bongkah-bongkah yang keterlaluan.

    Gua kalau pakai baju Elvis, dah tentulah bertambah kehenseman gua sebab gua dah hensem kan. Tu baru style Elvis, blum lagi style Travolta. Isk isk isk, gilaaaaaaaa. Tapi gua no hal.

    Gua nak nasihat skit kat orang pompuan, bila pakai baju glamour tu, jangan lah pakai make-up tebal2, buruk beb macam cenekah.

    ReplyDelete
  14. Hey Mat Kepoh!!!banyak sgt lu punya dosa dengan minah klp yerrr....nanti di flamingo gua kasi hantam lu dulu...

    Izan....aku dok MENGHITUNG HARI niiii...

    ReplyDelete
  15. Wahai Mat Kepoh...apa tu CENEKAH???yg aku tau spesis ni dok dlm hutan tapi perangai dia sebijik macam luuuuuuu.....

    pada minah KLP,kalau nak tahu lebih lanjut tentang CENEKAH ni rujuk pd KHAIRUL....

    ReplyDelete
  16. Sue.... awak nak hantam dia dgn apa tu.. dgn payung ceti yg warna warni ke? Atau guna getah... lestik dari jauh, macam zaman kanak2 awak dulu tu! Kalau macam ni Mat Kepoh kena bawa perisailah nampaknya!

    ReplyDelete
  17. ha..ha..padan muka Mat Kepoh kena marah dgn Iron Lady...lu memang tak patut kata kitaolang macam tu..looo...gua penat2 pegi buat facial n make-up lu kata muka sama dgn cenekah nanti klu gua pakai bedak sejuk jer...lu kata muka mcm MAK ENON...ada butut ka???

    Mat Kepoh gua tau la lu hensem tp jangan sampai gua dpt perangkap lu dlm episod jejakasih gua...

    ReplyDelete
  18. aku kena setuju dgn sua dan lain2ladies tu,nanti mereka merajukkan susah.. aku juga nak kena pujuk,baru depa cemburu..tau.sue kalau pungitu jgnlah pkai bedak sejuk pakai bedak kering pun ok.

    Mat kepoh aku rasa kau terdiri jejaka yang berani mati lah...ha..ha

    ReplyDelete
  19. Salam girls n Mat Kepoh...nak berperang di Blog ni ok la jgn sampai ke TGG udah le...

    Mat lu pakai Elvis gua mau lihat lu punye remos n sideburn amacam...lu jgn lupa pakai kasut tumit 7 inci baju ketat n seluar baggy...kalau depan boroi jgn lupa pakai corsett, baru le cun!

    Girls u nak makeup ke make over ke buat le...janji datang dengan gaya glamour...

    Azri, the Gombak boy, welcome to the Blog, seronok ko masuk komen...

    Pada org kpg den Sohana...dah jadi ahli Blog tapi tak komen2 lagi...komen ye lama tak dengar berita!

    Mattegakkkkkkk.....where r u?

    ReplyDelete
  20. Haaa, izan dah mengamuk tu. Apa lah mat kepoh ni.

    Aku tak kisah apa diorang nak pakai pun, janji ada class.

    Berani ker si mat kepoh nak pakai baju Elvis, siap dengan remos skali. Glamour abis tu. Aku rasa boleh dapat pakaian terbaik tu. Eh, ada ker hadiah untuk pakaian terbaik???

    ReplyDelete
  21. Izan... memang betul tu Zan, dah keterlaluan! Awak jgn marah2 lagi Zan, teruskan dgn Coke Diet awak tu jgn sampai terbantut disebabkan gelagat Mat Kepoh.

    Mat Kepoh......U see.. U always say no problem no problem but now, u realy bikin problem! Yg sudah tu sudahlah... eloklah minta maaf sebab kami minah2 KLP ni memang pemaaf orgnya.

    Izan..... inilah yg dikatakan perangai 'adik beradik' yg sukar dibendung.Stay cool OK!

    ReplyDelete
  22. Gua bukan mau cari gaduh. Gua tak suka gaduh walaupun gua kaki gaduh. Gua cuma bagi pandangan peribadi gua je. Gua slalu tengok kekadang orang pompuan ni punyalah nak lawa, bertempek make-up diorang letak. Dari lawa terus tak lawa beb. Jadi gua tak mau lah kawan2 gua camtu. Nak glamour tak semestinya over beb.

    Kalau lu orang nak belasah gua atau nak lastik ke atau nak balun gua dengan payung ke, gua no hal. Seronok beb, kena belasah ngan orang pompuan ni. Sakit-sakit sedap. Gua rela youuuuuu.

    Gua dah kansel (cancel) nak pakai baju Elvis. Bukan gua takut tapi baju Elvis ni ketat2 belaka. Gua tak selesa pakai ketat2 nanti bukan je susah nak makan, nak duduk pun susah beb. Walaupun gua ni dalam kategori hensem, gua pun ada gak bongkah-bongkah yang tak masuk akal tapi tak lah keterlaluan. Gua no hal.

    ReplyDelete
  23. Salam utk semua.. Slmt thn baru... Xpe gaduh dlm blog je jgn sampai kat TGG nnt dah ler.. Anggap je satu gurauan dalam blog " HEY LADIES " please jgn la sensetif sgt.. Mai cini MATTEGAK nk pujuk ni... CENEKAH tu apa dia su.. kenapa pulak kena rujuk pada Khairul kesian dia boyfriend aku.. Hi khairul...

    ReplyDelete
  24. 2 all my friends don't take heartlah.Kita berkenal untuk 2 thn dan berpisah bertahun tahun.see u all at FLAMMINGO.Rajin2lah tulis bagi mengenang kenangan mengusik jiwa.

    ReplyDelete
  25. Betul tu Azri, dah bertahun tak jumpa jadi jangan gaduh2. Daripada gaduh2 baik kita makan kuih gado2. Berbaloi juga. OK jumpa disana!

    ReplyDelete
  26. Kenape Mat K ko tak nak pakai Elvis? ketat punye pasal ke atau ada masalah sideburn n remos???

    Apa2 pun ko datang la pakai ikut sedap ko, janji ade pakai...kalau nak stail zaman kita ko pakai la style John Travolta (Saturday Nite Fever)...walaupun ko tak cukup sideburn n remos ko balun je la!...c u there

    Kalau ko rasa x sesuai ko bole pakai juga mcm J Travolta ala Grease...kalau rasa x sesuai juga nak pijak alam nyata ko masih lagi bole pakai stail Travolta ala Wild Hogs...yg ni aku rasa sesuai ngan karektor hero ko...

    Sun tq u acknowledge i kaya ngan kawan2...i suka sangat perkataan kaya ni sampai hari2 pun makan roti KAYA...c u there

    Sue K mcm mana jejakasih u tu? ada kemajuan?...c u there

    Hallo Matt...kemana u selama ni...heppi nu year! c u there

    ReplyDelete
  27. MASYAALLAH...Mattegak...sis-sia jadi jantan kalau ada boyfriend. Nama je gah...tapi songsang rupanya... Perkataan Hi Khairul tu dapat aku agak mesti intonasinya disebut ala-ala Abang Jem dalam sinar pagi tu.

    ReplyDelete
  28. Kau nak padam ke mattegak macam mana kat aku pulak kau sound ayat tu... Su geli geleman aku dengor nye su... mattegak sudah bikin panas la.. Kau HI la kat orang lain mattegak..

    Macam mak aji cakap nama je " GAH " tp " SONGSANG "..Hey mattegak kau hilang rupa-rupa nye kau gi tukar JAN... ke. tak pe mattegak aku no hal kita gurau-garau je kan...

    ReplyDelete
  29. Alahai.. Mak Aji perasan jugak ya pasal 'Hi Khairul" tu. Ingatkan saya sorang saja yang perasankan hal tu. Ingatkan nak tegur sikit tapi disebabkan tergamam...langsung senyap!

    Perubahan alam yang drastik!

    ReplyDelete
  30. Hi ladies...

    Gua no take heart one. Gua no hal.

    Gua tak nak pakai ala ala elvis atau travolta, sebab nanti gua jadi tumpuan plak. Susah gua nanti. Lagipun kalau gua pakai jugak, lu orang akan tau siapa gua. Nanti gado-gado plak. Gua tak mau gado-gado.

    Gado-gado ke, goda-goda ke, gua no hal.

    ReplyDelete
  31. Kalau nak gaduh pun jangan lah sampai pecah rahsia. Mattegak cakap "Hi Khairul". Ngape pulak si Karl kata "macam mana kat aku pulak kau sound ayat tu". Memang sah lah yer, sape si Karl ni.

    Setau aku si Karl ni tak songsang orangnya sebab dia slalu masuk utan. Kalau lahir songsang, tak tau lah aku.

    ReplyDelete
  32. Kha..kha..kah..kah..kah..gelihati betul aku di buatnya sampai tak jadi aku nak merajuk...ni gara2 mattegak n karl la buat aku menarik n tertarik nak komen balik blog...hampeh betul!!!
    Inilah buktinya kita dah tua...jgnla nak berlagak muda nak dressing ala2 elvis la travolta la dan lebih baik korang pakai kopiah n serban jer....

    Karl...aku rasa kau ni 'jiwa kacau'la...orang tak sebut nama kau apasal plak kau yg tersasulll...gabra semacam...itulh nak berlakon sangat tp tak jdik....kantoi..kalau dah tua tu tak payah la nak menyamar...nyanyukkk daaa....

    ReplyDelete
  33. Camne mattegak kan dah meletup blog ni semula.. aku dah agak kalau kau masuk je mesti jadi camni... aku cuit sikit pasal khairul semua dh gelabah.. Xpe org nak kata apa-apa pun aku no hal.. KARL tetap bukan KHAIRUL
    .. Su kau jejaki lah diriku sehingga ke hujung dunia.Pegawai Penyiasat su bkn mudah mudah untuk kau tumpaskan.X caye kau tanye SANUSIke.. AZRI ke..

    ReplyDelete
  34. woitt...lama tak surf bukan main panas lagi ek issue cenekah ni, kalau malam tu theme nyer halloween gerenti aku jadi hantu bedak sejuk mencekik Mat Kepoh, meluat lak aku dengar, gua no hal , gua no hal...banyak la ko nyer hallll....
    ladies...kalau mat kepoh buat hal lagi korang cakap kat aku, kang aku bukak rahsia dia!!! jeng, jeng, jeng....
    hehehehehehehe....Khairul aka Karl, relek arrr, kitaorang tak kisah nyer.
    izan....aku tak de baju glamour arrrrr.

    ReplyDelete
  35. Hai kawan-kawan...kita kena berpijak di alam yg nyata,kita dah tua...tak payah la nak pakai nama2 samaran akibatnya menyusahkan diri sendiri juga...buktinya kita dah lihat sendiri...betul izan,aku pun sampai ke saat ini bila ada call dr kawan2...awal2 lg aku tergelak...tak terbendung dah gelinya hati aku ni.....

    Hai kawan2,baru setahun kita berblog...dah nyanyuk cuba bayangkan kalau pnjang umur...10thn akan datang kita berblog lg...elok2 hari ni jadik MATTEGAK,esok lusa jadi MAT LAYU pulak....ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  36. Su.. pokok klau disiram dia tegak la su klau dibiarkn dan tak disiram dia layu la ... Hukum alam dh camtu nk buat camne su.. kau ni buat-buat x faham plak..

    ReplyDelete
  37. Karl aku stuju...pokok memang susah nak mati kalau disiram air...tapi kalau kemarau dah tentu mati...

    Kalau nak subur daun slalu hijau bukan je siram air, baja pun nak kasi tarok...kalau tak kurus kering la...

    Kursus siram menyiram kena juga blajar, baru ok! Karl c u there

    ReplyDelete
  38. Hello...hello...Danial, Karl, Sue.. Awak semua ni dlm kelas apa?.. Biology, Chemistry,atau Geografi?..Waduh2 bukan main lagi...kemaraulah, layulah, bajalah macam2 ada ya!

    Karl... ini teori Mathematik yg terbaru untuk awak. "KARL TETAP BUKAN KHAIRUL"? Apa pun bila hujung nama tu dah sama iaitu L=L dan awalan nama pun sama huruf i.e K = K maka ia boleh terjadilah KARL =KHAIRUL. Jadi pi mai pi mai tang tu lah. Sah lah awak ini Khairul! Ngaku aje le!

    ReplyDelete
  39. Sun, saya dalam kelas Lawsxiology...biology, chemistry saya x pandai...

    Kalau Karl=Khairul, Mattegak=? n Mat Kepoh=?...i test u punya teori Maths...

    Nak ingatkan Karl n Sue, kalau pokok dah besar dewasa n dah matang...tanpa air dia takkan layu!

    ReplyDelete

You are free to comment here...