Friday, November 20, 2009

Gambar jantan-jantan







41 comments:

  1. Kha..kha..kha..ka.kah..aku nak balas balik gelak Mamat2 kat Minah KLP....aku rasa mamat-mamat ni baru jumpe kamera la....macam2 posing ada,..ada yg nk masuk iklan colgate...ada yg mcm budak kindergrden....n ada yg posing ganasss...nak masuk majalah 'PLAYBOY' kerrrr???....

    Tapi ada jgak yg macho n hensem....hai!!!jejaka idamanku tp 'BIARLAH RAHSIA'...nanti ada plak yg perasannnn......

    ReplyDelete
  2. Gua pun nak tergelak gak. Gua tak kisah lu mau gelak sampai terguling-guling. Gambar macam ni la best. Gua nampak semua happy.

    Sun, lu jangan antar diorang kat somalia tau. Lu rasa diorang ada rupa macam lanun tak?

    Lu orang tengok itu azman hamid aka tokey babi. Kaki dia boleh lipat sampai belakang.

    Mail, lu masuk lagi gambar jantan2. kasi gambar yang gempak skit.

    ReplyDelete
  3. Mat Kepoh, Wow....wow...Ni barulah dikatakan clean & clear. So far tak lah nampak macam lanun. Kalau boleh labelkanlah nama2 mamat2 ni. Barulah kami boleh komen habis2an. Takut terkena kat cik gu pulak.. Bagus2 semua nampak happy saja. Cuma saya tak minat betullah dgn gaya rambut anda semua kecuali yg sorang tu.....(RAHSIA... susah kalau dia prasannn).

    ReplyDelete
  4. Sue dalam ramai-ramai tu kau cari la aku si mattegak ni... tak kan kau tak dapat cari lagi dalam ramai-ramai jantan hensem KLP tu mana satu aku "MATTEGAK". SUE " SELAMAT MENCUBA "

    ReplyDelete
  5. Apa macam minah2 KLP hensem-hensem tak mamat2 KLP masa tu....Sun ko suke yg mane satu... Sue dah tentu suke kat mattegak jd aku xde peluang la ... Sue hahaha...

    Kush mana ko g... nape senyap je... komen la sket psl RGG kita nnt...

    Yang lain2 pun nape ko org senyap je mai la ceria2kn blog kita ni.. Come on Babyyyyyyyyyy..

    ReplyDelete
  6. Alahai..... ni ker mamat-mamat klp yang dikatakan hensem-hensem tu. Minah tengok, macam pelatih2 kat Pusat Latihan Belia Dusun Tua jer.

    Minah tengok gambar atas skali tu, macam2 posing. Diorang happy sebab baru abis tamat latihan kot.

    Alahai mamat yang duduk barisan depan, no 3 dari kanan. Ngape kena pegang, tak lari kemana burung tu.

    ReplyDelete
  7. MATTEGAK...kau cabar aku yer???tapi aku taknak la buat keje bodoh sbb memang kau xde dlm gambar2 tu...aku rasa kau pegi dating dgn Minah KLP pujaan kau sbb kau kan kaki prempuan macam MATTENGGEK.....

    Woi KARL....xde maknanya aku suka kat Mattegak!!! xde klas la wehhh...lagipun Pak Arab aku ada lagi Powerrrr....

    Sori KAWAN2 aku cuma nak memberi pndapat,klu salah harap maaf ok....pada pndapat aku bukan semua kawan2 kita suka dgn penulisan kita ni tp aku xkisah walau apa pun pandangan mereka sbb di blog inilah kita dapat menyambung kembali siratulrahim kita yang terputus sejak 28tahun...itupn dgn keizinan Allah dn panjangumur kita dpt berjumpa kembali.Keegoan dn status kita tolaktepi demi menghargai erti sebenar persahabatan....

    Aku berkata demikian sebab yang memberi komen dalam blog ni adalah orang yg sama...dimanakah yg lain???setakat membaca dn melihat blog saje buat apa???

    ReplyDelete
  8. Hi... Mat Tegak, Mat Kipoh, Karl dan yg sorang lagi ni...Mat Macho (under cover ke??), nampaknya korang sajalah cuba pertahankan diri. Yang lain tu dah pergi ke T.Aden kot..sampai lupa nak balik.. Selamat berusaha.

    Izan, Rose, wayang sari, mak aji, sue!!!!.Come on.... jangan megalah.!!

    ReplyDelete
  9. Walau apa pun yg pasti Minah2 KLP memang berani kerana menggunakan nama asal. Tak macam Mamat2 KLP dok nyorok belakang nama samaran, Lepas tu suruh org cari dlm gambar ...Apa da..

    Woo...wooo BERANI KERANA SENTIASA BENAR.

    ReplyDelete
  10. SUN...SUE akan backing kamu dr belakang...kita bantai jerrr MAT-MAT ni semua.Memang betul sun dorang ni semuanya penakut sbb pakai nama 'undercover'...klu berani beritahula sape anda sebenarnya???

    Tapi...kan Sun...Minah Ronggeng lagi berani...berani mati gua cakap kat lu sbb gua pun seriauuuu nak sentuh bab2 burung niiii.Minah Ronggeng....burung tiong ke burung kakak tue lu maksudkan???gua confius la...

    ReplyDelete
  11. Nostalgia sungguh time ni ekk....huhu

    ReplyDelete
  12. Sue.. kau tak nampak ke aku ada dalam gambar tu... kau malu plak nak mengaku kau syok kat aku ke sue... betul cakap Karl tu... Org tua-tua kata kalau pompuanmarah-marah tu tanda nya betul la tu..

    ReplyDelete
  13. Sue sape pulak mattenggek tu??? Ko ni asyik seriauuu je aku rasa memang burung kakak tua tu sue.... Xcaye tanyer kat mak aji...

    Minah Ronggeng camne plak mate ko leh g kat situ kau minat pelihara burung-burung kot.. IKUT SUKE KAU LA MINAH....

    ReplyDelete
  14. Alamak Sue, Minah R ni dah terlebih berani.

    Hati2 Minah R jgn sampai kami tak boleh nak bantu...sebab kalau Mamat2 KLP dah terlebih2 berani nanti, mana mau lari o..o...o.

    ReplyDelete
  15. Salam Darullll....Selamat datang ke blog KLP, Apa kabar???akhirnya kau menjelma juga...lama dah aku menunggu kemunculan kau...i miss u[biar MAMAT-MAMAT KLP lain jeles]DARUL, kau nak pinjam nota sejarah aku lg ker?tapi aku tak belajar sejarah dah...kau pinjam nota lain la....

    KARL...kau ni mcm ada kaitan dgn Mattegak yer...sbb bila Karl menjelma bagi komen...Mattegak akan menyusul kemudian,AWAS!!!jangan sampai aku berjaya 'jejak kasih'kamu dua org nati...kantoi kang..

    Kau ni ketinggalanla Karl...kau baca balik komen Mail yg lepas n kau akan tau sape MATTENGGEK???..Dia dulu nak jadi mcm MATTEGAK suke mengorat Minah klp tapi akhirnya 'cinta hampa'[lagu D'Loyd]..tu sbb sekarang ni dok menenggek jerrr menanti mangsa lalu menjadi PENGEMIS RINDU...kesyian plak aku

    ReplyDelete
  16. Mattegak! bila masa aku marah kat kau...seriau bukan bermaksud marah.Kau baca kamus apa daaa???Aku rasa kau yang nak marah sbb aku sentuh idntiti kau tu,cerita bab nama mattegak sampai kepadang bola sbb nak cover malu...hu..hu

    Sun...utk pengetahuan awak Wayangsari bukan gang Minah KLP tapi dia mewakili gang Mamat2KLP tauuuu...

    ReplyDelete
  17. Sue aku x tau la tp mcm mattegak tu ade story je ngn ko masa dulu..... ko jgn nk rahsia2 la sue.... ngaku je ler.... xyah cover2 la....

    Mattenggek nape ko senyap je, come on.. back up ler sket minah2 KLP dh mengganas ni bile lg ko nk muncul.. ko buat selambe je mcm mattegak tu terjah je masuk blog ni...

    ReplyDelete
  18. salam

    disebabkan nama wayangsari dah disebut maka terpaksalah wayangsari mencelah sikit...di sini wayangsari umumkan tak mau "insert" lebih lebih nanti ada "merajok"...tapi wayangsari amat lah teringin mendengar celoteh norhaya mata lentik dalam ruang maya nie...ada ke dia? uncle cino tolong kasi cek...lagi sorang wayangsari teringin sangat baca kisah dia ialah sally (salasiah zakaria) dan sohana ezyze enver ezyze (tak pasti ejaan betul ke tidak) uncle cino tolong cek yang nie jugak...

    ReplyDelete
  19. Banyak la songeh ko tu wayangsari nak suruh cek ejaan...tambah2 lagi uncle cino...cakap bahasa melayu pun terabor...

    Yes Darul sahabat lama yg baru muncul selamat datang ke Blog ni...juga pada Mat Macho...

    Minah, mamat sebelah dia tu pun sama gak tangan diposisi M Jackson suka pegang...sama2 nak halang tungau kot!

    ReplyDelete
  20. Siapa kata mamat klp no power. Sue, lu silap. Lu tengok, terlampau power sampai kena cover. Lu ni pun satu Minah R, lu tengok lah muka-muka yg hensem, jangan tengok benda-benda yg tak berpekdah tu. Tapi gua no hal.

    Sun, lu pun sama lah. Apasal lu tengok rambut. Tu pesen dulu beb. Macho habis beb. Tapi gua nak tau gak rambut mana yg lu suka.

    ReplyDelete
  21. Sue,.. tak tahu pulak Wayangsari ni mewakili mamat2. Alahai Wayangsari ,maaflah kalau saya ni membayangkan awak ni sebagai wanita yg ayu dan lembut.

    Mat Kepoh, nasib baiklah gua komen tentang gaya rambut. Kalau gua komen tentang benda2 yg lain , lu pulak yg pengsan nanti!.
    Kalau tak caya ..tengok....tengok.....berapa ramailah Mamat2 KLP yg dah masuk dlm blog hanya krn nak pertahankan diri dari komen2 Sue dan Minah R. Itu baru sikit je..

    Darul, awak ni yg mana satu eh..

    ReplyDelete
  22. Syabas Darul, kerana mengurangkan sedikit polisi 'under cover' oleh Mamat2 KLP dalam blog ni..

    ReplyDelete
  23. Sue ko dh hilang power ke tetiba jer ko senyap.... Mak Aji ko pun sama mane brutal ko dh x berbunyi lg.. Rose ko xkn jd pmerhati je mane ayat-ayat ganas hang tu...

    Mane yang lain come on la my friends mai la kita ceria-ceriakan BLOG KITA NI..

    ReplyDelete
  24. Karl...kau tak puashati ape lagi dengan aku???Kau tengok Mattegak!!! kenapa tetiba jer dah senyap sbb aku dah 'CANTAS' diaaa tauuu....entah2 dh lari ke T.Adennnn...ha..ha.ganas tak akuuuu....

    Daniel,Mail....korang tengok Karl sampai merayu ke Mattenggek suruh cover dia...malunyerrr akuuuu....setahu aku Mattenggek takkan beraninya nak terjah blog sbb dia dah hilang 'powerrrrr'.....he..he..

    ReplyDelete
  25. Sun,....kalau awk nak kenal Darul yg mana satu,dlm gambar team bola tu dia duduk sebelah kiri sekali...dibelakangnya cikgu Samad[cikgu...pojaan hatiku] sebab tu belajar sejarah tak paham-paham n paper sejarah asik kantoi jerrr.Betul tak Mak Aji???....

    Darulll....nape senyap jerrr???kau jgn takut dgn dorang ni...komen jer sbb aku boleh cover kau.Alah! masa dlm kelas kat Wismayakin dulu kan kau suke duduk belakang aku n Mak aji...'masih ingatkah lagi'...

    ReplyDelete
  26. Semakin di"CANTAS " semakin dia tegak SUE kalu kau nak tahu itu lah "MATTEGAK" tak akan rebah sue.. Buat penat kau mencantas je Sue kah kah kah...

    Mattenggek mana kau... TERJAH JE bikin blog jadi semakin panas....

    ReplyDelete
  27. Halo...Halo... Anda semua berada dimana..
    Kita kan dlm laluan Highway Utara Selatan, kenapa anda ikut laluan Timur Barat? Kan dah pergi jauh tu.!!!!

    ReplyDelete
  28. Gua setuju sama lu Sun. Tapi gua heran gak, kenapa lu suruh masuk highway. Dulu lu suruh pegi Teluk Aden. Sekarang lu suruh masuk highway plak. Tapi gua no hal. Mana2 pun gua boleh masuk. Janji masuuuuuuuuuuuuuk!

    Esok gua nak balik kampung. Gua join korban kat kampung. Dengan ini, gua nak ucap slamat hari raya aidil adha. Berhati-hati di jalanraya. Kalau nampak hantu raya, blah jer, jangan tunggu.

    ReplyDelete
  29. Kepada Semua Kekawan...........

    SELAMAT HARI RAYE IDIL ADHA... MAAF ZAHIR BATIN............ MATTEGAK............

    ReplyDelete
  30. Salam semua. Aku busy tahap giler dgn client meetings and site visits. Tak sempat nak jenguk2 blog ni. Janagn risau Karl aku sihat walafiat. Sentiasa gebu.

    Bila tengok gambar ni, aku dah tau rumah siapa. Siapa lagi kalau bukan rumah Iskandar. Time raya la katakan. Sebelum rumag Iskandar, korang semua singgah rumah aku. Pastu rumah Azri.

    Kelakar tengok rambut aku camtu. Berombak tak tentu pasal. Nak pegi gunting rasa malas.

    Anyway, take care korang semua.

    ReplyDelete
  31. Aku masih tak tau siapa Mattegak, Mat Kepoh dan Karl. Adakah mereka ini semua pencinta wanita?

    Sebab wayangsari dah menyebut nama salasiah, sohana dan norhaya simata lentik, aku pun tertanya2 dimana diorang ni. Sorry wayangsari, aku ambik modal ko ni :)

    ReplyDelete
  32. Salam AidilAdha...untuk semua warga KLP kat sini
    izan: aku ader maintain kurus...
    Sue : Ko nak nota apa lak pas ni...
    danial: aku teringin nak jumpa korang semua
    sun: ko tak kenal aku ekkk...

    take care u all sumer...ader aper2 cerrrr calling2 la ekk

    ReplyDelete
  33. Kush,.... Kerja begitu teruk sekali??? Tapi tak pe Kush, kalau tak de kerja lagi teruk. Shoru pun missed!!!

    Hai Mat Kepoh... Gua seronok tengok lu keliru.
    Teluk Aden...???....Highway Utara Selatan???? Laluan Timur Barat????..Hi..Hi..Hi...Teruskan!!

    Hi Darul... Kalau lihat dlm gambar tu dah agak awak yg mana satu tapi kalau gambar terkini nampaknya tak kenal lagi lah!!

    ReplyDelete
  34. Salam Eid Al-Adha kawan2...dah sibuk baru dpt ucapkan...agar sama2 kita dlm ibadah korban...

    Darul memang dah plan nak jumpa kau tapi x dpt kontek lagi dah bz sangat sampai Blog ni pun tak terjenguk...

    Pada semua Mat2 baik yg tegak, tengit, tenggek, tonggek, leper, kepoh, macho, kecoh dan mcm2 lagi teruskan kupas abis2 ceriakan Blog ni...pada Minah2 pun kena la lawan komen Mat2 diatas tu... Bujang Senang kat mana skrg, dah lama tak komen...

    Pada Chip CID, Sue, teruskan jejakasih sehingga ke lubang cacing!

    Dan 2 minggu lagi masuk la kita tahun baru...ingat2 kwn2 umur dah 40 plus plus, jaga segala2nya dgn baik!

    ReplyDelete
  35. salam persalam kepada kawan2 yang lama tak berjumpa saya azri gombak.jika masih was-was boleh comfort dgn abd.rahman@lanun.kalau ada facebook addla alamatnya azrigombak@yahoo.com

    ReplyDelete
  36. ada siapa tahu nik panjang yg pakai cermin mata tinggal dijln keramat dulu ada mana sekarang bukan yang panjang satu lagi iaitu ali yg pakai cermin mta dan selalu berjalan dgn yg rendah,nama lupa,sorry.,yg aku ingat seluar bell bottom dan ada talipinggang hitam,aku sejak kerja pakai talipinggang biru je.saya ingat lagi pergi raya rumah nik dapat makan budu kelantan.gambar ada,lain tlg sahkan,

    ReplyDelete
  37. Welcome to the blog Azri. Slalunya orang akan comment dalam article yg terbaru, baru org akan perasan yang ko dah masuk blog. Ni nasib baik aku nampak muka ko dlm column followers.

    Ko masuk balik comment ko dalam article terbaru nanti.

    Nik Harun skarang ni duk kat Beranang. TGG kat Flamingo nanti dia akan datang.

    Kalau ko ada email address, tlg emailkan kat ismail_andak@yahoo.com.

    ReplyDelete
  38. terima kasih atas comment minta sms no melalui yong.

    ReplyDelete
  39. Salam Azri Noraini....nama kita kebetulan sama kan....sebab tu aku memang masih ingat kau lagi..semuga kita dapat berjumpa semula di TGG nanti...insyaalah...

    ReplyDelete
  40. Terima salam dan kirim semula salam persahabatan.Sue jugalah yg ingat tapi izzan tanya yang mana satu pulak amatlah kecewa.tak apa kita all jumpa disana atau tidak pun boleh berhubung dgn hp.wassalam .

    ReplyDelete

You are free to comment here...