Friday, April 10, 2009

Gossip Teh Tarik dan Kenangan Nostaljia




45 comments:

  1. Ape pasal kelibat Uncle Lanun and Uncle Kusssh tak ade???? Rase2nya nya dua-dua ni tad ade penyakit TB...Tapi Auntie Intan nampak anggun dengan baju no 8

    ReplyDelete
  2. Baru Ipin perasan Mak Aji posting gambar ni pukul 2.30 pagi, oh yalah malam tadi malam beramal.....dan beramal.....dan beramal...

    ReplyDelete
  3. Yang ini gambar Pussycatdolls dengan manager nya....27thn kemudian daaa.......

    ReplyDelete
  4. Oh... kerul! cut you into eight, darlin i lap u,why you didnt turn up,........

    Ipin tak silap yang KLP 61 tu pun ade lamunan tersekat?????????

    ReplyDelete
  5. Cuba tengok gambar pakcik belakang uncle Dan...
    Haaa macam tu lah rupa dia 20 thn akan datang..

    ReplyDelete
  6. Ipin, baju Intan no 3 bukan no 8. Aku penah tengok orang suka pakai baju ada nombor nombor. Sape yer.

    Patutnya orang lelaki pakai baju no 3, ada makna.

    ReplyDelete
  7. Sue, ko jalan jeles. Malam tu kami gempak abis. Mak Aji ambik gambar dengan semua jantan-jantan macho malam tu, saje jer dia tak tunjuk dalam blog.

    Cuba tengok gambar 6 orang makcik2 tu, dulu 27 yang lalu, kalau frame sebesar ni boleh muat 10 orang. Ni kata Danial yer, aku sampaikan jer.

    ReplyDelete
  8. Ehhh...cuba tengok bebetul laaaa....gambar tu banyak lagi ruang kat kiri kanan ,ntah2 12 pun muat lagi tau!!
    Bila dah jumpa, jam pukul 2 pagi pun tak sedar nak balik, nasib baik lesen besauu...kena tabik kat KKK sebab walaupun dari Sban masih bersongkang mato sampai kul 2. Kerrr...sebab Mak Aji puji melambung! konon somat...
    Danial!!!!...tak kan ku lupaaaaa...cisssss

    ReplyDelete
  9. KKK aku sangat terharu pasal ko nampak future mcm ceta Hereos la...Alhamdulillah panjang umur aku masuk 67 wow!...cuba tengok secara jelas siapa agak2 yg masih ada sama2 aku dimeja Kelas 61 tu...hah yg jelas semua berambut dan bertudung!

    Mael memang benar bila aku nak snapkan gambar, terpaksa adjust pasal nak masukkan dia org dlm frame, BroadBand belaka!...yg montok tetap montok...

    Alahai Rose sabar2 je la...lain kali aku akan...Gotcha! Hati2 bila fon anda berdering!

    ReplyDelete
  10. Ipin dengar KKK dah mula nak menghafal lirik.Panjang panjang muncung bersiul...kesian. Auntie Rose tak leh plak orang lain kena puji lebih sikit. Bagilah KKK peluang berangan nampak hemsem...
    Tapi Auntie Rozie Ipin dengar perangai masih macam azali gak lagi...
    Omak Aji memang muka photostat dari 27thn dulu gak lai, tapi rambut tak tahulah plak kolor dia.Rasa-rasa macam perempuan Adam Family...

    ReplyDelete
  11. KKK ko cepat2 kan tumbuhkan rambut ko, masih tak terlambat ada 20 tahun lagi...

    Hari2 ko taruk minyak kelapa DARA...paling mujarab...gerenti tumbuh...

    Sebenarnya sahabat2 sama2 kita doakan semoga kita masih ada kekuatan sihat walafiat bole GTT tak kira 20 atau 30 tahun lagi, Insyaallah.

    ReplyDelete
  12. 44 hari 55 malam buat solat hajat rambut dah maleh nak tumbuh lai. Kesian Uncle Zaidi menjeling jeling gak kat makcik makcik yang lain terutama Auntie Rozie.Ade gak nostalgia tu...... Bila Uncle Boone cite pasal poligami, laju kaki dia bergoncang...Tapi ape boleh buat Auntie Maznah tak beraleh aleh dari anak matanya.

    ReplyDelete
  13. Wah...Ipin kemain lagi mengutuk...rasa2nya aku dah boleh tahu sape engkau ni...Konon nak sorok Identiti tapi nakalnya orang dah boleh agak...

    Apa2 pun malam tu KKK nampak macho macam Mr Kojak...renungan dia tajam, dahi nampak kewarakan, hensem tu adalah gak...sesekali tergoda gak Mak Aji nak buat menantu.....tapi rasanya tak tergamaklah...sebab macam tak ader orang lain pulak bila nak bawa gi TGG...menantu sendiri ...ish...ish...ish..tak leh blah betul korang ni...

    ReplyDelete
  14. Ipin pikir itu idea bernas, bila time makan malam boleh gak cite topik serupa....KKK dah berangan membeli minyak kelapa DARA

    ReplyDelete
  15. Dahi tu bekas main takraw, kaki tak leh nak libas.........KKK warak, boleh blahlah....
    Sekilas ikan dalam akuarium kenal jantan betinanya....

    ReplyDelete
  16. Kesian Uncle Zaidi dua tiga kali ngosok mata kanan, nak adjust pandang ke kiri.....Auntie Maznah tak jugak-jugak bangun ke toilet... Siap bagi air tembikai lagi, biar dia terkencng-kencing....Bini siap suruh pakai baju melayu supaya langkah tak panjang...

    ReplyDelete
  17. Tu la mula2 aku nampak dahi bercop ko tu lebar...tapi makin lama makin kecik...ko mekap ke?, rasa nye kerap lap peluh kat dahi lah tu, terpadam kolor sikit...

    Walau mcm mana pun aku tahu cop kat dahi ko tu ORI, syabas...aku cuma maintain cop kat tempat lain...yg aku sendiri tau...

    Rose...Gotcha and u are Punked!...ko jawap la ari Senin, aku tahu lesen ko dah luputttttt!

    ReplyDelete
  18. Auntie Rose pakai lesen yang macam mana??? Ambiklah lesen yang tempuh panjang-panjang.....

    ReplyDelete
  19. Bila aku tengok balik gambar muka Zaidi yg cool mc cool, muka Boone yg muda, misai nampak makin lama makin gelap sinar dan aku...rasa2nye kalau tambah at least lagi satu cawangan pun kira ok...

    Tambahan pulak muka KKK dan Mael pun kiranye memang layak jugak buat tambahan...amacam guys, stuju TAK?????

    ReplyDelete
  20. Uncle Dan, Uncle Zaidi gan Uncle Boone memang layak tambah branch. Tapi Uncle Zaidi tu tak tahulah kelayakan dia setakat mane.5 kali petir berbunyi serentak, kilat 7 kali menyambar berturut-turut baru mungkin barulah dapat lesen separuh penuh.......kesiaaaan
    Auntie Izan Ipin tak suka pergi fish spa, sebab kalau Ipin rendam sampai ke pinggang,geli
    dia semacam-semacam siap tersengeh, silap hari bulan kena halau baru keluar....

    ReplyDelete
  21. Izan...aku memang muka photostate cuma dah broadband je semenjak dua menjak ni...
    erm...jadik ke projek karaoke kau tu...nak gak Mak Aji datang pakai purdah nanti...erm...boleh masuk ke dalam karaoke kalau tak ikut sahsiah rupa diri...

    ReplyDelete
  22. Amboi,amboi,amboi........patutla dua,tiga hari ni aku tak lena tido,makan tak kenyang,mandi tak basah...rupa2nya ada sandiwara di luar pengetahuan aku tapi aku tak kisah...cuma aku gerammmmmmmmmmmmmmmm tak join sekali...

    ReplyDelete
  23. Auntie Su dah jauh ketinggalan. Ipin dengar KKK dah nak bermentuakan omak brutal.....!!!!

    ReplyDelete
  24. Wei... Mail aku tak jeles pun Mak Aji bergambar dgn jantan2 macho tu sbb dorang tu bukan kategori jantan2 pojaan aku n mak aji macam Khairul...aku tak sakit hati punnnnnnnnn...kan..kan..kan Mak Aji.........

    ReplyDelete
  25. Untuk pengetahuan Auntie Su yang tu dah kena kerat lapan........sian dia

    ReplyDelete
  26. Ipin dengar streamyx kat rumah dia dah kena potong. Boxer pun dah tak pakai lagi dah....
    Jalan pun dah ngepit, malam ni gerenti assignment gendap landak pulak takut nak balik......

    ReplyDelete
  27. Ipin dengar KKK tengah belajar lagu Selimut Putih......
    Tapi Auntie Izan memang pandai memilih-milih calon suami sojuk and coool bonar. Gannnaass lagi you?????????

    ReplyDelete
  28. Wah Izan,beruang pun tak seganas King Kong ye...

    Baik2 KKK, ko aje yg ade title tu Kamarulzaman King Kong!@ King Kentat...

    KKK tak payah blajar lagu tu...takde dlm senarai pun.

    ReplyDelete
  29. Wahai Rose di mana ko...kan aku dah bole baca lesen "P" ko tu dah luput...tunggu hari Senin la jwpan ko tu...

    Lain kali ambik periksa lesen besar2, lesen treler ke lesen jentolak ke lesen kereta kebal ke baru la ada standard ngan kita org...

    Seronok aku dpt kenakan ko, sekali sekala...bukan senang...apa2 pun ko sahabat yg senang aku berjenaka, terima kasih daun keladi!

    ReplyDelete
  30. Ya tak ya gak KKK pun ade kena mengena dengan King Kong. Tapi kalau Ipin tengok KKK tak tercelen King Kong, dia padat dan berisi..
    Uncle Dan jangan nak jadi batu api, kok lebar lebam KKK..... Setahu Ipin King Kong ni semuanya besar lebih-lebih lagi penumbuk kanan dia...tu yang hafal lagu selimut putih

    ReplyDelete
  31. Daniel, marah sakan Ipin ngan u..padahal u mengata pasal KKK.....nape yg dia membela sgt KKK tu?????????Sape makan cili dia lah terasa pedas..............

    ReplyDelete
  32. Ipin ni takleh nengok kenkawan abah tak bersatu
    Yang Auntie Su ni bila plak belajar menjadi firestone.Tak baik tau.Kalau nak jadi firestone
    jadi lah yang jenis firestone professional....
    Tapi kan Ipin tengok Omak Aji ni memamg dah layak pun menerima menantu.Bila dah bermenantu bertambah sejuk dan redup lagi air muka dia tu...Tak sobar nak nengok dia nimang cucu

    ReplyDelete
  33. Hai Ipin marah ker???????????Marah2 nanti kena jual........Auntie sue belajar ngan uncle Mael la........napo sonyap jer uncle Mael ni?Copek la tolong auntie sue,Ipin tolinga dah berasap....

    ReplyDelete
  34. Ipin mana pandai marah,tapi lapar nakkan roti nan.......

    ReplyDelete
  35. Ish, ish...dah siap buat gmail kat auntie rozie nie...tak dapek, dapek lagi nak masuk blog, puas orang dok cerita pasal dia...masih sonyappp mek nogori nie...
    Dan....lesen yang aku dapat tu dah kira cukup baik tau, sebab kalau lagi besar dia bagi, takut aku lupa diri plak. Aku ok jek, bergurau, mengusik, semua orait, tak amik hati punnnn...kan..bear ? jemalang ? niang rapik? montok ? ...hehehehehhe

    ReplyDelete
  36. Jangan salah guna lesen, lesen yang paling besar di pegang oleh Uncle Lanun, itulah yang sebesar-besar lesen.....
    Auntie Rozie takkan mengeja pun slow jugak, bukan nak pakai calculator.....

    ReplyDelete
  37. Ipinnn...kirim salam kat abah ko..auntie izan ngan auntie rose suka sesangat pada linen. Jangan lupa di perjumpaan akan datang kkkk....eh, izan...emi pun pakai linen kan malam tu???

    ReplyDelete
  38. Abah Ipin layak pakai singlet gan kain plekat aje yang lain tak pernah pakai, yang pakai linen tu KKK, Ipin rasa tu pun dia pinjam.....

    ReplyDelete
  39. Cubalah masuk blog Ipin citekan pasal aura-aura ni.Ipin pun nak dengar gak.....Aura ni penyakit kanser ke???
    Ha tulah yang kecik jangan di sangka kecik,memang kecik pun....malehlah nak cite..

    ReplyDelete
  40. Hi korang sume, aku tak apply lesen pun sbb memang aku takleh nak datang. Banyak hal, opis, rumah, peribadi, negara, clients, dll.

    Penyakit STB tu takde kut. Kita mana ade takut bini kan, cuma bini aje yang tak takut kita! huahuahua

    Next time kalau ade kesempatan, aku nak jugak join korang. KKK mungkin tak cam aku lagi. Izan pun agaknya. Jangan nanti bila jumpe korang tanye aku soalan yg sama. Ye, aku dah ade jawapan yang standard.

    Harap korang sume ihat2 belaka dan semoga sejahtera selalu.

    Hi Intan, nampak you pakai baju Polo! Nanti kita calling2 ye...

    ReplyDelete
  41. Uncle Kusssh memang tak patut. Kenkawan Uncle menunggu aje akan kedatangan Uncle Kush dengan baju POLO 22 tu.........Tapi..... tapi.....tapi
    Maleh lah Ipin nak cakap, Najib pun sibuk gak masa tu....

    ReplyDelete
  42. Ada yang suka baju linen dan ada yang suka baju polo, ish ish ish. Ngape suka kat baju.

    Sue, aku ada cuma peghati dari jauh jer. Jangan bagi can kat budak tu. Aku pun dah dapat teka dah sape abah dia.

    Rose, ko kena bagi one to one tutor kat rozie ni, barulah dia boleh masuk blog. Aku tak sabar nak dengar dia punya komen pasal konar maut.

    ReplyDelete
  43. Untie Rozie ,Ooooooo Untie Rozie, Untie Rozie paham tak apa pakcik dan makcik ni cite-cite selama ni............Ipin rase ape yang diaorang cite pada malam GTT tu pun semasa naik keta gan Uncle Boone baru paham......Jangan, nanti ngilai sensorang nanti...

    ReplyDelete
  44. Mail, jgn dok peghati dari jauh jer...marilah tolong aku tangkap abah Ipin tu sbb aku tak blh tangkap sesorang....sbb orgnya bosar sangat tak terpolok dek tangan den.......

    ReplyDelete
  45. Banyak kerja lain lai Untie Su oi.....

    ReplyDelete

You are free to comment here...