Saturday, January 10, 2009

Amatul... Mak Datin KLP 81



Picture tell a thoundsand story. Sape2 tengok gambar ni dah boleh agak yang mana satu Amatul.Dia ni dari dulu memang terserlah glamournya. Dari sekolah lagi dah blondkan rambutnya. Sampaikan Cikgu Latip tak tahan tengok dia...Sekarang jambul dia masih maintain warna blond lagi...

Kawan2 aku ingatkan budak2 Masscom kat Fakulti aku je yang glamour sampai boleh masuk TV3 dan ASTRO...Amatul ni lebih hebat bayangkan masa sekolah 27 tahun lalu dah glamour, kalah si Nab kawan kelas kita yang jadi artis tu (Zarra ). Macam yang Amatul cakap kat Lanun lah...dia masih macam dulu lagi, rambut maintain blond....dan paling hebat mata dia pun dah biru ni...pakai contact lens lah...erm...kata Amatul dulu mana ada contact Lens...kalau dulu ada contact lens warna warni macam sekarang dah lama dia pakai datang kesekolah. Tentu cikgu Latip pengsan. Hebatlah dia....

7 comments:

  1. Betul la. Those were the good old days. Ye, konpem cikgu Latip pengsan tergolek tengok Am. To Amatul, its good to see your pic. Its unfortunate that I could not make it last night.

    Mail, saper yg 2 orang lagitu sebelah YB Din dan Lanun?

    ReplyDelete
  2. biar saya jawab soalan anda... sebelah yb din ialah sue [kini menetap di kuantan] dan sharul bariah sebelah lanun

    ReplyDelete
  3. Handsome guy Ridzuan mana?

    ReplyDelete
  4. ridzuan tak ada dlm gambar ni coz not that handsome enough to be top six like us!

    ReplyDelete
  5. Saya dari smp jln ipoh.. amatul satu sekolah dgn saya dulu.. kami tngh gather kwn2 srkolah menengah sbb nk buat gathering. Blh bagi tel no. Amatul or minta amatul call sy shida 0163633839

    ReplyDelete
  6. Minta jgn publish my hp.no. minta amatul call saya shida ramli dr smp jln ipoh KL ok.. thanks

    ReplyDelete

You are free to comment here...