Saturday, June 12, 2010

Lagi Gambar posing Bowling...(Berdua lebih Baik )





3 comments:

  1. Bravo...bravo Mak Aji. Nampak meriah, ceria dan seronok.Gambar2 yg Mak Aji selitkan ni semuanya clear. Memang manis senyuman kawan2 kita tu. Nampak happy saja- Sohana, Mahanum
    Jenab, Rozie dan Rod.

    ReplyDelete
  2. Ala Izan...secara kebetulan je aku jatuhkan pin2 tu...tapi tersungkur gak lah aku kat gelanggang bowling tu masa nak baling bola yang berat tu... Anak2 aku kata buruk bebenor Mama jatuh tadi...aku gelak besar...Thanks Izan...kau selalu buat aku tergelak...apa2 pun kau memang hebat...jumpa lagi di acara bowling yang lain...weh...dah kemaruk gila aku ni...anak2 aku tak nak ketinggalan jugak...mana2 aku pergi sume nak ikut mama dia je...baling jangan tak baling...hehehehehe

    ReplyDelete
  3. Mana acie.... lane di Aloq Setaq dia laien. Lagi pun aku kalah away... Kalau main homeground.... mesti aku JOHAN. Malu aku. Kalah dengan Izan dan Kal takpa lah ..... nie... kalah pada Mak Aji , yang first time main. Mana aku nak letak muka?

    ReplyDelete

You are free to comment here...