Sunday, July 3, 2011

Jamal Abdillah : Kenangan Tak Bisa Dilenyapkan (HQ Audio)

2 comments:

  1. Aduh Mak Aji...syok betul gua layan lagu ni. Walaupun gua ni rock tapi sentuhan kalbu gua tetap romantika.

    Gua tak boleh lawan lu dlm karaoke sebab gua semput walaupun suara gua sedap di dengar....tu kata gua laaa.

    Gua tetap masuk ini blog sebab gua takde fb. Gua tak reti pun pakai fb.

    ReplyDelete
  2. Layan lah Mat kepoh....at least taj lah Mak Aji syok sendiri layan lagu kat blog KLP ni....blog ni sekarang untuk kita berdua je....kan berdua lebih baik....hahahahaha
    Mak Aji ni dah susah nak keluar rumah dah tak leh nak join kawan2 lagi...teringin sangat nak gi mengeteh tapi kesian tgk ibunda kat umah ni...sejak Ibunda Mak Aji sakit ni...Mak Aji rasa takut nak tinggalkan dia...kadang tu Mak Aji selalu gak ponteng kerja nak duduk dengan dia...sajalah Mak Aji nak bagi tau Mat Kepoh sebab orang lain dah tak join lagi blog ni...ok jumpa lagi Mat Kepoh...nanti Mak Aji bagi lagu2 zaman kita lagi ye...layan beb...jangan tak layan...

    ReplyDelete

You are free to comment here...