Sunday, June 21, 2009

Kelas lelaki.....???



Ni dia kelas 6A1. Mengapa takde perempuan arrr. Dia orang boikot kot. Tu la kan... kalau dah hero-hero belaka, perempuan takut nak bergambar bersama.
Apa-apa sebab pun yang berdiri kat belakang tu dari kanan.... Rosman Malik, Raja seks Mohd Mira, Danial, Shelbi, Boone, Mail, Nan, Lanun, Skebe, Din Gajah. Yang duduk pulak dari kanan ... Zainuddin, Shaidi, Darul, Ali, cikgu ni dah lupa nama dia, Cikgu Jamil, Cikgu Anuar, Omar, Shimi, Zulkifli, Kush dan Razali aka Uztad.

4 comments:

  1. Mael, sebelum ko kena saman malu biar aku perbetulkan...Raja Lawak Seks Mira bukannye Raja Seks...tolong sahabat bagi tau nama Cikgu tu, saya pun tak ingat namanye...

    Juga jgn lupa sedekah Al-Fatihah pada sahabat2 kita yg telah pergi...

    Tq Mael ko poskan foto ni kerana kesemuanye slim2 belaka belum zaman broadband lagi.

    ReplyDelete
  2. Hello kawan2,sorry lama menyepi namun u'all semua tetap dlm memori yang tiada penghujungnya......

    Hai mana pegi budak2 perempuan???nampak sangat kebrutalannn kami masa tu...tak main la nak bergambar-gambar ni macam bebudak baru masuk sekolah jer...he.he.. to the boys jangan marah

    ReplyDelete
  3. Thanks bro Mael for uploading this pic. Aku cari gambar ni kat Gombak tapi tak jumpa. Hehe memang lagak janta, tu pasal kut sume budak pempuan 'boikot' photoshoot tu ;-)

    Time tu pinggang sume saiz 'S', tapi sekarang ni super S. Ko tengok badan aku sekarang ni ko dah tau saiz pinggang aku 35-36!

    ReplyDelete
  4. Aku baru je lepas kol Lanun. Dia suggest buat satu perjumpaan teh tarik sebelum puasa? Best jugak tu tapi kene tengok timing gak.

    Lagi satu dia suruh aku tanye kemane pegi sudak2 pempuan sume dalam gambar tu? Sape yang tau boleh la tolong jawab! Entah2 studi kut dalam library.

    Mael/Danial, ade tau ka?

    ReplyDelete

You are free to comment here...