Friday, May 1, 2009

Penawar Buat Yang Merindu



" Mungkin benar tatkala kita kehilangan barulah kita menyedari.
Mungkin benar saat kita terluka barulah kita mengerti.
Mungkin benar bila kita rasakan rindu yang sangat dalam barulah kita tahu betapa besar makna dan erti seseorang dalam hidup kita"


Kenali sebuah pertemuan,
Kerana disitu tercipta kemesraan,
Hargailah sebuah persahabatan,
Kerana disitu tercipta kerinduan,
Sayangilah sebuah perkenalan,
Kerana disitu terciptanya sebuah kedamaian


Perkara yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika bertemu seseorang yang sangat bererti dalam hidup mu tapi akhirnya harus melepaskannya pergi.

4 comments:

  1. Alahai Mak Aji merindu-rindu pulak.....kau rindu kat sape?????? Ermmmmmmm....aku pun rindu jugak.......

    ReplyDelete
  2. Tak de lah Sue...tak merindu pun...saja nak test market bila siarkan lagu ni...nak tengok kawan2 yang dah tak tahan dengan lagu2 klasik aku ni....nak tau apa pulak komen diaorang....hehehe...menanah telinga diaorang mendengarnya...apa2 pun aku suka yang antik...

    ReplyDelete
  3. Hi MakAji, masa bila dengar lagu2 cam ni? ni tentu lepas semak kertas student dia ni atau bila terkenang citer (kisah cinta semalam) lama ;-)

    ReplyDelete
  4. Sungguh aku tak sangka Mak Aji ni yang nampak brutal dan terbukti brutal, sangat jiwang orang nya. Lagu2 yang Mak Aji postkan semua tangkap leleh.

    Aku suka makan pecal leleh, makanan orang jawa.

    ReplyDelete

You are free to comment here...